ثمره زندگیمون امیر رضا ثمره زندگیمون امیر رضا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

فرشته آسمونی

پنجمین دندون امیررضا

1392/5/16 14:45
نویسنده : مامان امیررضا
236 بازدید
اشتراک گذاری

پسری گل دیروز خونه مادرجون بودیم که متوجه شدم پنجمین دندونتم در آوردیتشویق

هفته فبل خیلی بهونه گیر شده بودی تو مهمونی یا مسجد خیلی اذیت میکردی همش باید دورت میدادیم دیروز تازه متوجه شدم  این همه کلافه بودن برای چیه کلافهکلافهکلافه

مامان فدای پسریش بشه که برای هر دندون باید اینقده اذیت بشی.....ناراحتناراحت

مثل این که دندونات برای در اومدن خیلی عجله دارن چون فکر کنم دو تای دیگه علامت های در اومدنشونو دارن نشون میدن.......

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمه حمیده
17 مرداد 92 16:35
قربون پسر کوچولوی همیشه کلافه من..... دندنون پنجمت مبارک عشقولی من..... بوس بوس
مامان امیررضا
17 مرداد 92 18:53
به به مبارکا باشه ایشالله به سلامتی اون یکی دندونات هم بدون عذاب و هیچ دردی در بیان فدات شم