ثمره زندگیمون امیر رضا ثمره زندگیمون امیر رضا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

فرشته آسمونی

امیر رضا جون در روز قدس

1392/5/13 19:26
نویسنده : مامان امیررضا
274 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسری مامانی همراه بابایی و دایی جون روز قدس به راهپیمایی رفت اونم تا وسط راه.

آقا امیررضا اونقده شیطونی کرد، نه بغل دایی جون و نه تو بغل بابایی وایمیستاد و همش میگفت بذارینم پایین تا خودم راه برم. دایی جونم دیگه خسته شد و شما رو اورد خونه مادرجون.

اینم عکس های عزیز دل

فدای اون نگاه نافذت بشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

عمه حمیده
13 مرداد 92 20:41
قلبونت برررررررررم من...

عزیز عمه قبول باشه...

شیطونی ناز،خوب راه رفتنو یاد بگیر که این همه ملت رو کچل نکنی...

این فینگیل خان،تا میاد بغل سریع انگشتهای ادمو میگیره،بعد یه جور ناز نگاه میکنه یعنی منو راه ببر

همچین پسری داریم ما

بوووووووووووووووووس




واقعا جای شما خالی هر مراسمی بریم دیگه همه رو کلافه میکنه برای راه رفتن


مامان امیررضا
14 مرداد 92 2:24
قربون این پسر مستقل برم.


خدا نکنه خاله جون
مامان امیررضا
14 مرداد 92 2:56
اخی

نازی

الهی من فدات شم

ماشالله مرد شدی که داری میری راهمپیمایی

بدو بیا بغلم حالا یه بوسم بده

قربونت برم امیررضا جونم




مرسی خاله جونی، خدا نکنه


اليما
14 مرداد 92 8:47
قبولش باشه ه ه

ممنون
عمه حمیده
15 مرداد 92 15:20
یکی دقیقا بهم بگه این مامان امیررضا کیه که بعد بهش خاله جونی هم میگن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟






سلام به عمه جونی.....مامان امیررضا 2 تا خاله وبلاگی هسستن که اسم پسرهاشون امیررضاست. یکی امیررضا اظهریه یکی دیگه هم فامیلیش رو ندارم اسم وبلاگش امیرضا نفس مامان باباست......عمه جونی بوووووووس خیلی خیلی دوستت دارم
علی
16 مرداد 92 14:38
سلام وبت عالیه اگه میخوایی از این بهتر بشه یه پیشنهاد برات دارم اونم اینه که شکلک تو وبت بذار توی سایت من هر شکلکی موجود است میتونی بیایی واز اون استفاده کنی ودر عوض نظرتونو باید درباره وبلاگم به من بگی اگه هم دوست داشتی تبادل لینک میکنیم پس من منتظرم
اجی حدیثه
23 مرداد 92 19:34
فداااااااااااااااااااااای اون نگاه کردنت بشم.

قربونه شعاردادنت بشم.

امیررضاجوووووووووووووووووون اندازه یک جهان دوووووووووووووووووووستت دارم.






سلام آجی جوووووووووووووووون من هم خیلی خیلی دوووووووووووستت دارم