ثمره زندگیمون امیر رضا ثمره زندگیمون امیر رضا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

فرشته آسمونی

کشتی سواری امیررضا

1392/3/14 17:17
نویسنده : مامان امیررضا
349 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه گذشته امیررضا به همراه فامیلهای بابا و مامان رفت بابلسر کشتی سواری این هم عکساش.

جای عمه فاطمه هم خالی. این چند روزی هم چون سیستم خراب بود نتونستیم این عکس ها رو بذاریم. ایشالله که دیگه خراب نمیشه تا ما همه روز بتونیم خاطرات این گل پسری رو بنویسیم.

اینجا منتظر حاجی دایی امیر رضا  هستیم تا بیاد و سوار کشتی بشیم.

پس چرا نمیاد دیگه داره حوصله ام سر میره......منتظر         منتظر

وای چقدر اب خنک می چسبه........امان از این مامان و بابا.....به من یه تعارف هم نمیکنن....

اگه دستم به این آب برسه........

میگن دریا دریا پس اینه....کوچیک تر بودم اومدما ولی خیلی یادم نمیاد......امان از این سن

از بس دریا دیدم خسته شدم...... بغل مامانی خواب میچسبه ها........

جای همه شما خالی........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ف یوسفی
14 خرداد 92 17:29
عززززززززززززززززززززززززززززززیزم....
عشق عمه...
خوب بود دریا؟؟؟
گل من چقدر شنا کردی...؟؟
کلی اون روز بهتون خوش گذشته ها...!!!
ایشالله من که اومدم من و تو با هم به زور دستای بابا و مامانامون رو بگیریم و بریم بیرون...نه مگه؟؟
تابستونه و بیرون رفتناش دیگه!!!


این که مسلمه! تازه مامانیم طرف مائه پایست برای مجبور کردن بابایی به بیرون
ف یوسفی
14 خرداد 92 17:31
راستی امیرم...
تنها شدی دیگه... دخترعمه های وروجکت رفتن؟؟
غصه نخور یه وروجک دیگه رو داریم می فرستیم بیاد...



اره عمه جون خیلی تنها شدم، همه با هم زدن بیرون
فاطمه
16 خرداد 92 13:39
هزار ماشاءالله به این پسر قند عسل
سحر(آبجی محمد طاها)
16 خرداد 92 15:04
امیر رضا جوون دریا نوردی خوش گذشت خوب بود ایشالله همیشه بهت خوش بگذره. من و داداشیم خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی دوست داریمبای بای

جای شما خالی، من و مامانم خیلی خیلی شما رو دوست داریم.
خاله جون
17 خرداد 92 23:20
خاله جونی ان شاء ا... همیشه سر حال شاد باشی خیلی دوست داررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررم