ثمره زندگیمون امیر رضا ثمره زندگیمون امیر رضا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

فرشته آسمونی

مریض شدن امیر رضا

1392/3/8 18:19
نویسنده : مامان امیررضا
511 بازدید
اشتراک گذاری

پسری مامان دیروز علامت های سرما خوردگی         رو داشت. خونه عمه جونی این

علامت ها بیشتر شد. آبریزش بینی پیدا کرد .

وقتی عزیز دل مامان مریض میشه مامانی و بابایی حالشون گرفته میشه..

عزیز مامان همین جوریش بچه مظلومیه    وقتی مریض میشه این مظلومیتش چند برابر میشه.

جیگر مامان شب تا صبح هم به خاطر گرفتگی بینی نمیتونه قشنگ بخوابه کلی اذیت و کلافه میشه.

کلافه     کلافه      

امیر رضای مامان خوشبختانه خوب و راحت داروهاش رو میخوره.

خدایا همه بچه ها رو در پناه خودت صحیح و سلامت بدار .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مریم
8 خرداد 92 21:33
الههههههههی من بمیرم برای این قیافه مظلوم و مریض و ملوس!
آخی امیررضایی خاله، شما چرا سرما خوردی آخه؟
از دست این ویروس های بدجنس که به شما کوچولوها حمله می کنن
پسمل خوبی باش و داروهایی که مامانی می ده رو درست بخور و ابمیوه و فرنی هم این چند روز زیاد بخور، تا زودی خوب خوب بشی!

خدا از دهنت بشنوه خاله مریم، گل پسری که مریض میشه ما هم انگار بی خال میشیم.
عمه حمیده
9 خرداد 92 0:02
الهی عمه فدات شه....
پسری ناز چرا سرما خوردی....
این همه مامانی غذاهای خوشمزه خوشمزه بهت میده دیگه سرما چرا
جیگر عمه جون دیشب که خونه ما بود همش عطسه میکرد ...
ایشااله هیچ وقت هیچ وقت دیگه مریض نشی...
ما دل نداریم شما رو مریض و بیحال ببینیم عزیز دل...


ایشالله با دعاهای شما زودتر خوب میشه.
ف یوسفی
9 خرداد 92 0:19
عزیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییز عمه جونی....
قربون اون صورت مظلوم و بامزت بشم...
جیگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگر من...
ایشالله که زود زود خوب بشی ...
من میام خونه تو حتما سرحال و شیطون هستی.. مگه نه عمه جونم..؟؟


ایشالله
مامان محمدپارسا
9 خرداد 92 2:07
اخی چرا سرما خوردی خاله

ایشالا که زود زود خوب میشی گلم


ایشالله
خاله جون
9 خرداد 92 12:41
سلام خاله جونی عسل خاله چرا حتما رفتی خونه عمه جونیت سرما خوردی عمه جونی مواظبش نبودی نه .
ان شاء زوووووووووووود خوب میشی


نه اون شب که تولد دایی جون بود سرما خوردم
دایییییییییی جووووووووووووووووووووووووووووووون
10 خرداد 92 10:58
مته اتا ریکاره مریض هکردنی شمه دل خار بیه
پسر بیاد پیش دایی خوب خوب میشه میبینی تو رو خدا دو روز داییشو ندیداااااا
امیر رضا: دایییییییییییییییییییییییییییی جووووووووووووووووووووووووووووون کجااااااااااااااااااااااااائییییییییییییییی



دایی جونی من همون شب تولد مریض شدم. حالا که دواهامو سر وقت می خورم خوب شدم
مامان سحر ومحمد طاها
10 خرداد 92 18:43
به به چه گل پسر نازیان شاالله زود زود خوب بشی تا مامان وبابا سر حال بیان.


میسی خاله جونی
فاطمه
11 خرداد 92 9:12
الهی من بمیرم .که شما مریض شدی ،پسری منم دو سه روزه همش تب میکنه خیلی بده اینطوری بچم آب شد


خدا نکنه خاله جون، خاله جون داروهام خوب خوردم الان بهتر شدم. ایشالله گل پسری شما هم زود زود خوب بشه.
مامان محمد پارسا
11 خرداد 92 22:51
بهتری خاله؟


سلام خاله جون از احوالپرسی شما بهترم.
خیلی ممنون که سر زدید
محمد طاها
21 خرداد 92 14:43
دوستم چرا به من سر نمی زنی.دلم برات تنگ شده بیا پیشم دیگهخدا حافظ تا بیای پیشمبیایی ها منتظرم.دوست دارم تا ابد


منم شما رو خیلی دوست دارم.سیستم خراب شده رفته تعمیرگاه، فعلا با لب تاب عمه جون گل پسری دارم مینویسم.