ثمره زندگیمون امیر رضا ثمره زندگیمون امیر رضا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

فرشته آسمونی

خوش سلیقگی عمه جون امیر رضا

1392/3/8 17:31
نویسنده : مامان امیررضا
362 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب گل پسری همراه مامانی و بابایی رفت خونه عمه حمیده. عمه حمیده جون امیر رضا هم برای جیگر مامان کیک درست کرد و گل پسری هم مثل تولد دایی جون کلی از خودش ذوق نشون می داد. شاید عکس ها تکراری باشه ولی کمی متفاوته.

اینم خوش سلیقگی عمه حمیده.........

عمه جونی با این همه کار کیک بخوریم یا خجالت..........خجالت       خجالت      خجالت        خجالت

دوستت دارم عمه جونیقلب ...... قلب   ......   قلب    دست گلت درد نکنه.

اول نگاه

بعد هم کار های حمله ای پسری مامان

اینجا وقتی مامانی دستش رو کشید پسری گریه کرد و به بابایی نگاهی کرد یععنی

بابایی مامانی نمیذاره من بخورم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مریم
8 خرداد 92 21:29
خدا جوووووووونم، یعنی می شه منم یه روز عمه بشم، بعد وقتی که می یاد خونمون براش کیک درست کنم!
خدا کنه منم یه زن داداش خوب و مهربون داشته باشم، که قدرم رو بدونه!


ایشالله
مریم
8 خرداد 92 21:31
فعلا که به جای عمه شدنم، یه خبرهایی داره از زن عمو شدنم می رسه!..اونم از کسی که من اصلا دوستش ندارم.
من یه جاری باحال می خواستم!


چرا؟ شما خوبی کن ایشالله اونم خوب میشه.
عمه حمیده
8 خرداد 92 23:54
واااااااااااااااااااای چقده تعریف شده ازمن
قابل شما رو نداره مامان و بابای امیررضا جوون و امیررضای خوشتیپم
ای جااااااااااااااانم قیافه اش رو وقتی مامانی دستش رو کشید....
چقده تو خوردنی شدی امیررضا...
عمو محمد هم همین رو میگه....
میگه چقده امیررضا خوشمزه است
من جان برارزا هسته وَ....
این وَ رو داشتین
اثرات اقامته
دوست دارم هوارتا


ف یوسفی
9 خرداد 92 0:24
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااای نه.واووووو
من دیگه دارم از حال میرم...

چرا نمیذارین پسرم عملیات چریکی شو انجام بده... گناه داره خوب...!!!



آخه عملیات چریکیش مصادفه با همه دست هاش خامه ای شدن و زدن این دست ها به لباسو صورت و خوردن این خامه ها. حالا اگه لباسو بیخیال بشیم براش زوده که خامه بخوره.
مامان محمدپارسا
9 خرداد 92 2:10
خاله جون
9 خرداد 92 12:36
خاله جون فدات بشه شکمو شدیا پسر طلا دووووووووووست ذارم