ثمره زندگیمون امیر رضا ثمره زندگیمون امیر رضا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

فرشته آسمونی

یا غریب الغربا

1392/10/9 17:37
نویسنده : مامان امیررضا
425 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به امیررضای مامان و دوستان

اون روزا یه دختر بچه بودم که تو رو به خاطر همبازی شدن با کبوترهای بقعت و آب خوردن از سقاخونتْ با کاسه‏های طلاییش، دوست ‏داشتم.
اون چی که از تو در خاطر کودکانم مونده بود، نوازش پرهای رنگی خادمات  روی صورتم بود و عطر گلابی که وقت زیارت، لباسم را خوشبو می‏کرد.
بابا منو  روی شونه‏هاش سوار می‏کرد تا میون خیل جمعیتی که گرداگرد ضریح نورانیت می‏چرخیدند، دستم به پنجره‏های ضریحت برسد و بتونم اون رو ببوسم. بعد، بابا یه گوشه می‏نشست و زیارتنامه می‏خوند و من روی سنگ‏های مرمر صحن آیینت، لی‏لی‏کنون بازی می‏کردم...
حالا دیگر همه میگن  برا خودم خانومی شدم و به قول معروف سری تو سرها درآوردم؛ اما هنوز هر وقت کاسه‏های طلایی سقاخونت رو می‏بینم و صدای نقاره‏خونت موقع اذان تو گوشم می‏پیچه، از خودم خجالت می‏کشم.
چون این روزا صفا و صمیمیت کودکانم رو از دست دادم و از صداقت و معصومیت بچگیم دور شدم و دیگر نمی‏تونم با اون خلوص و سادگی با تو حرف بزنم.
دلم برای گریه تو حرم تنگ است!


اقا جانم......مولا جان......

دوباره دهه آخر صفر اومد.....روزهایی که برا ما ایراینی ها حال و هوای دیگه ایی داره.....

اولش رحلت پیامبر مهربانی و عشق و شهادت مطلومانه امام حسن(ع)........

روز آخر صفر.......شهادت خورشید تابان خراسان.......

امامی که تنها پناه ما ایرانی هاست.....موقع سختی ها و مشکلات.....

این روزا دل همه عاشقاش تو صحن و سراشه.......

یا امام غریب!

نمیدونم احساسم رو چی جوری براتون بنویسم.....

اقا ما رو طلبیده......قراره من و امیررضا همراه پدرجون و مادرجون بریم پابوس اقا امام رضا(ع)....

متاسفانه بابای امیررضا جون به خاطر امتحاناتش همراهمون نیست......نبودنش برا من و امیررضا خیلی سخته......دلمون براش تنگ میشه ولی ما میریم تا آقا بتونه راحتر درس بخونه.....ایشالله به زودی سه تایی با هم میریم.....

ما چند ساله که سعی میکنیم روز شهادت اقا اونجا باشیم......خیلی با صفاست.....هر چند شلوغه ولی شلوغیش هم یه صفایی داره....

خیلی خوشحالم.......ایشالله قسمت همه عاشقانش بشه....

ایشالله جمعه صحیح و سالم برمی گردیم و عکسای این سفر رو میذارم....

اینم به یاد پارسال شهادت امام رضا(ع) که رفته بودیم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

بابایی امیررضا
9 دی 92 18:57
السلام علیک یا علی ابن موسی ارضا گل پسری بابایی .خدا به همراتون عزیزانم همین الان احساس دلتنگی می کنم. ایشالله با مامانی و پدرجون و مادرجون بهت خوش بگذره عزیزم وقتی دستت رو گذاشتی رو سینه ات و تا کمر خم شدی و به آقا سلام دادی به یاد بابایی هم باش و براش دعا کن. ایشالله خدا حافظتون باشه و صحیح و سالم برگردین.
مامان امیررضا
پاسخ
سلام.....ما هم دلمون برا شما تنگ میشه بابایی و همسر گرامی....ایشالله سه تایی به زودی همسفر کربلا باشیم.....
عمه جون
9 دی 92 19:06
عشششششششششششق عمه جونی.... دلم برات تنگ میشه از همین الان... نمی دونم سه شنبه تا جمعه بدون تو می تونم خونه بمونم یا نه.... مجبورم فکر کنم مثل اون موقعایی که مامان می ره مدرسه و تو میری خونه مادرجون ، الانم رفتی خونه مادرجونی... مشهدی امیررضا جونم... به قول عمو حسین اگه دستت به ضریح رسید به جای ما هم آقا رو بوس کن...!! از اون بوسای آبدارتا.... ایشالله به زودی زود کربلایی بشی مشهدی امیررضا جونم....
مامان امیررضا
پاسخ
ممنون عمه جون ....ایشالله همسفر کربلا بشیم
مامان فاطمه
10 دی 92 16:23
التماس دعا امیررضاکوچولو و مامان مهربونش... به یاد ما هم باشید.ایشالله ب سلامتی برگردین
مامان امیررضا
پاسخ
سلام.....ممنون.....به زودی قسمت شما بشه
مامان اهورا (نرگس)
10 دی 92 17:44
خوش به سعادتتون.از طرف ما هم نایب الزیاره باشید...التماس دعا.
مامان امیررضا
پاسخ
ایشالله قسمت همه دوستان بشه....
عمه حمیده
10 دی 92 23:01
سلام به مشهدی امیررضای گلم.... دلم برات یه ذره شده.... اخه اخر هفته همیشه میایم محل شما هستی.حالا جات خیلی خیلی خالیه.... واقعا راسته که میگن بچه ها چراغ خونه هستن.... امیررضا جونم واسه ما هم دعا کن... انشاالله به همین زودیا کربلا نایب الزیاره ما باشی.... بیصبرانه منتظر جمعه هستیم که برگردین و محکم محکم بغلت کنم عزیز دل عمه.... بووووووووووس
مامان امیررضا
پاسخ
سلام عمه جونی...دل ما هم برای همه تنگ شده بود....
فاطمه مامان امیرعلی
11 دی 92 8:03
عزیزم التماس دعا تو رو خدا ما رو از دعای خودت بی نصیب نکن خیلی گرفتارم یاد من هم باش مراقب گل پسری خیلی باشید چون مشهد خیلی سرده انشاالله زائر کربلا باشید
مامان امیررضا
پاسخ
سلام....حتما عزیزم....اگه لیاقت داشته باشم برای همه دوستان دعا کردم....ایشالله مشکلات شما هم ختم به خیر میشه....
مامانی باذوق
11 دی 92 11:58
علیک ســــــــــــــــــــــــــــــلام خوبین ان شالله؟؟ زیارتتون قبول ان شالله مشرف بشین کربلا از طرف منم نائب الزیاره باشید امیررضایی نازو دوست داشتنی برای خاله هم دعا کن ان شالله به سلامتــــــــــــــــــــــی برید و برگردید وای توی این روزا حرم امام رضـــــــــــــــــــا ع یه حالو هوای دیگه ی داره منم دلم هوای حرمت رو کرده بــــــــــــــــــــــــــــــوس برای امیر رضایی و مامانش
مامان امیررضا
پاسخ
سلام.....جای همه دوستان خالی....واقعا چه صفایی داره این روزا مشهد بودن
مامان لي لي
12 دی 92 1:46
شادیهایم هدیه به تو..........،کم بودنش را برمن خرده نگیر......اين تمام سهم من از دنياست..........
مامان لي لي
12 دی 92 1:47
خوشا به سعادتتون بوادر منم هرسال شهادت رو ميره حرم و امسال هم رفته........ مارو هم دعا كنين
مامان امیررضا
پاسخ
اگه لیاقت داشته باشم برای همه دوستان دعا کردم...
بابایی امیررضاجون
12 دی 92 12:23
مشهدی امیررضا جونم خوش به سعادت تو ومامان جونت که روز شهادت امام خوبیها امام رضا رو کنار صحن و سراش عزاداری می کنین من که سعادتش رو نداشتم. برام دعا کنین دلم خیلی خیلی براتون تنگ شده.
مامان امیررضا
پاسخ
سلام....به همسر مهربونم....ما هم دلمون برات تنگ شده بود....تو همه لحظه ها به یادت بودیم و دعا میکردیم...
مامان حلما
12 دی 92 12:55
خوشا به سعادتتون التماس دعا
مامان امیررضا
پاسخ
جای همه دوستان خالی....اگه قابل باشیم برای همه دوستان دعا کردیم
مامان حلما
12 دی 92 12:55
خوشا به سعادتتون التماس دعا آرزو دارم با بارش هر دونه از برف زمستونی یه غم از رو دلت کم بشه نازنینم ...
مامان امیررضا
پاسخ
ممنونم عزیزم....ایشالله
مادر منتظر
13 دی 92 0:10
خدایا؛ تو را به مناسبتهای عزیز این ماه گرامی قسم می‌دهیم ؛ این ماه را بر تمام شیعیان جهان ، مبارک و پر خیر و برکت قرار بده ، و در ظهور ارباب و مولای ما ؛ امام زمان(عج) تعجیل بفرما ، و به ما توفیق بهره بردن از فضایل این ماه عنایت فرما ، و تمام مریضها را به حرمت این ماه شفا بده ، و مشکلات و گرفتاری تمام شیعیان را برطرف بفرما. آمین ربّ العالمین. حلول ماه ربیع الاول مبارک . سلام دوست خوب و نازنینم شنبه روز زایمان منه مهربونم , برای سلامتی فاطمه جونیم و اینکه زایمان راحتی داشته باشم دعا کن عزیزم , اگه بدی از من دیدی حلالم کن دوست خوب و مهربونم . (مشخص شدن تاریخ زایمانم و یک سورپرایز برای دوستانم ) اسم پست جدیدمه گلم .
مامان امیررضا
پاسخ
سلام عزیزم.....ایشالله به سلامتی....دوتانون صحیح و سالم میان خونه....حتما میام و سر میزنم
علامه کوچولو
14 دی 92 16:12
سلام رسیدن بخیر و زیارتها قبول
مامان امیررضا
پاسخ
ممنون خانوم....ایشالله به زودی قسمت شما بشه...