ثمره زندگیمون امیر رضا ثمره زندگیمون امیر رضا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

فرشته آسمونی

اربعین حسینی

1392/10/1 19:55
نویسنده : مامان امیررضا
454 بازدید
اشتراک گذاری

دنیا تیره و تار شد

و شهر سیاهپوش:

میدانی:آخر آفتاب را به خاک و خون کشیده بودند.....

چهل روز، نه: چهل شب از آن واقعه گذشت..

 

کربلایت بار دیگر منزل زینب شده

در عزای اربعینت جان او بر لب شده

او که شمع محفل شمس و قمر، وان غنچه بود

بعد از این پروانه ی هجده گل و کوکب شده

 

 

آقا جان دلم هوای کربلات رو داره.....

مثل همه عاشقانت.......

اصلا باورم نمیشه که یه بار ما رو لایق زیارتت دونستی و دعوتمون کردی......

آقا جانم دلم دوباره هوای حرمت کرده......اون صحن با صفات.....

زیارت آخرین شب  .....اون خلوتی.....اون زیارت از نزدیک.....اون پای ضریح نشستن.....

آقای من ما رو دوباره لایق زیارتت بکن.....آقا جان واسطه بین و ما و خدا قرار بگیر و این خواسته رو مستجاب بکنه.....

نمیدونم دوباره قسمت میشه....با امیررضای عزیز بیایم پیشت......

عشق مامان بیاد به پابوست.....همونجا بیمش کنیم برای یه عمر نوکر در خونه شما بودن.....بیمش کنیم که یه عمر جز در خونه شما جایی نره......بیمش کنیم تا بشه سرباز آقا امام زمان(عج)......

خدا قسمت همه عاشقای امام حسین(ع) زیارتش نصیب کن......

یه جایی شنیده بودم هر کی نرفت کربلا بیچارست اما بیچاره تر اونه که یه بار کربلات رو ببینه....

واقعا وقتی یه بار آدم به اون صحن و سرا پا میذاره......دلش رو اونجا جا میذاره و برمیگرده.....

خدایا........

کربلا......

حرم.....

قسمت کن.....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان آوا
2 دی 92 17:16
بــاز دگر بـاره رســیــد اربـعـیــن / جوش زند خـون حـسـیـن از زمیــن شـد چـهـلـم روز عــزای حـسـیــن / جــان جــهــان بـــاد فدای حـسین . . .
مامان محمدپارسا
2 دی 92 18:57
ایشالاامام حسین شمارو دوباره میطلبه ماروهم لایق میدونه که بریم زیارت
مامان امیررضا
پاسخ
ان شا الله
عمه حمیده
2 دی 92 23:02
سلااااااااااااااااااااااااااام عزاداریهاتون قبول.... ایشالله ایشاالله زیارت قسمتتون میشه و صحیح و سلامت میرین و برمیگردین... اونجا رفتین ما رو فراموش نکینن... وای این روزا پیاده روی اربعین رو نشون میداد دلم پر میکشید واسه صحن آقا.... امیررصا کوچولوی عمه ایشاالله میشی کربلایی امیررضا.... دوست دارم عزیز عمه....
مامان امیررضا
پاسخ
سلام....ایشالله قسمت بشه با هم بریم....امیررضا هم شما و عمد رو خیلی خیلی دوست داره..
فاطمه مامان امیرعلی
3 دی 92 8:28
وای مامان امیررضا چه متن قشنگی دلم هوای کربلا رو کرد انشاالله برای چندمین بار قسمت شما و خانواده بشه عزیزم واقعا راست میگی هر کی یکبار کربلا رو ببینه بیچاره تر هست خیلی بیچاره .دلم هوای توکرده بگو چه چاره کنم ای شاه پناهم بده واسط ماشو پناهم بده .آدم وقتی میره کربلا احساس میکنه چه گذشت بر خاندان امام حسین امیدوارم نصیب و قسمتم بشه مجدد .دلم فقط کربلا میخواد حسییییییییییییییییییییین دلم فقط نینوا میخواد حسییییییییییییییییییین
مامان امیررضا
پاسخ
ممنون عزیزم.....ایشالله مجدد قسمت هر دومون بشه....
خاله جون
3 دی 92 10:51
ان شاء قسمتتون میشه امیررضا هم بیمه اقام امام حسین میشه و سرباز واقعی امام زمان .
مامان امیررضا
پاسخ
ان شا الله
مامان فاطمه
3 دی 92 16:36
قبول باشه عزیزم عزاداری هاتون... انشاالله قسمتتون بشه سه تایی برین حرم آقا...
مامان امیررضا
پاسخ
ممنون عزیزم....ان شاالله....
مامان لي لي
4 دی 92 2:34
گاهي در شتاب زندگي گوشه اي بايست و بگو خدايا ميدانم كه هستي...!
مامان فاطمه
4 دی 92 10:44
مامانی ایمیلت رو برام بفرست میخوام یه عکس برات بفرستم
مامان امیررضا
پاسخ
سلام عزيزم من خودم ايميل ندارم ولي ايميل فاطمه جون يا حميده خانوم رو برات ميفرستم...
مهدیه مامان محمد کیان
4 دی 92 16:14
انشاالله دوبتره قسمت شما بشه این دفعه سه تایی.دعاکنید قسمت ما و همه ی اونایی که نرفتن و آرزو دارن بشه.
مامان امیررضا
پاسخ
سلام....ایشالله با هم همسفر میشیم و با همدیگه می ریم..... عزیزم اقا محمد کیان خوبه....خیلی دلم می خواد جیگملی پسر رو از نزدیک ببینم....روی ماه گل پسر رو ببوس
مامان لي لي
4 دی 92 22:51
به سلامتی خودمون ک خوبیم... ولی همه فکر میکنن خوبی از خودشونه...!!!دوستت دارم دوست و خواهر خوبِ من
مامان امیررضا
پاسخ
ممنون عزیز....ما هم شما و آوای عزیز رو دوست داریم..
مامان هدیه
4 دی 92 22:59
عزیزم ایشالا دوباره قسمتتون بشه منم دلم میخواد برم کربلا
مامان امیررضا
پاسخ
سلام...عزیزم ایشالله به زودی زود قسمتتون بشه...
بابایی امیررضا
5 دی 92 11:18
بیچاره اون که حرم رو ندیده بیچاره تر اون که دید کربلارو عزیزدلم ایشالله خدا قسمت کنه این دفعه سه تایی بریم حرم آقارو ببوسیم ایشالله قسمت عمه سکینه و خانواده اش با همه اونایی که نتونستند برن زیارت بشه
مامان امیررضا
پاسخ
سلام به بابای گرام اقا امیررضا.....چه عجب به ما سر زدید.....ایشالله قسمت بشه...قسمت همه کسایی که نرفتن..... بازم بهمون سر بزنید و سرافرازمون فرمایید
مادر منتظر
5 دی 92 13:06
سلام مامانی گل و مهربون امیررضا کوچولو عزیزم ممنون که میای و به ما سر میزنی , ببخش اگه کمتر میتونم بیام پیشت , امیدوارم که وضعبت من رو درک کنی دوست عزیزم , نشستن پشت کامپیوتر برای من توی این روزها سخت شده کمی , خیلی التماس دعا دارم عزیز دلم , برای سلامتی فاطمه کوچولوم دعا کن , وقت زایمانم اواسط دی ماهه عزیزم . راستی عکسای گل پسرت خیلی نازن , خدا برات حقظش کنه .
مامان امیررضا
پاسخ
خواهش مبکنم عزیزم....ابشالله به سلامتی.....حتما ایشالله فاطمه جونی صحیح و سالم به دنیا میاد.....
مامان لي لي
5 دی 92 14:40
مراقب باش به چه كسي اعتماد ميكني، "شيطان" هم يه زماني "فرشته" بود...
مامانی باذوق
5 دی 92 15:48
سلام عزاداریتان قبول ان شالله دوباره ...سه باره..چهار باره.......... مشرف بشین ان شالله اونایی که با چشمان زیبایشان این حرم رو ندیدن مشرف بشن مخصوصا خودم این روزا خیلی دلم هوای کربلا رو کرده ان شالله ما هم مشرف بشین گل پسری چطوره مامانی مهربون؟؟ خوبه ان شالله از طرف من اون لپهای نازنینشو ببوس اروم ببوس که دردش نیاد الهی خاله قربون اون فینگیلی با مزه و خوردنیش بشه
مامان امیررضا
پاسخ
سلام...ایشالله چه اونایی که رفتن و چه اونایی که نرفتن همه عاشقا مشرف بشن.... الحمدلله حال پسری هم خوبه......
مامان محمدصالح جون
5 دی 92 16:49
سلام وای خوش به حالتون،زیارت امام حسین قسمتتون شده ایشاا... دوباره قسمتتون بشه برای ما هم دعا کنید که ما هم لایق زیارت بشیم تا نزدیکیای هواپیما رفتیم ولی امام حسین یه واجب دیگه رو به زیارتش ارجحیت داد خیلی دلم غم کربلا داره برامون دعا کنید
مامان امیررضا
پاسخ
ایشالله به زودی قسمتتون بشه
مامان فاطمه
6 دی 92 0:38
سلام مامانی خوبی؟امیررضایی خوبه؟چند تا از عکسای گل پسری رو واسش درست کردم فرستادم برا حمیده جون،امیدوارم خوشتون بیاداگه خواستین هر عکسی که خودتون بخواین براتون درست کنم.گل پسری رو ببوس
مامان امیررضا
پاسخ
سلام شما خوبین؟ آره دیدم خیلی قشنگ شده...دست گلت درد نکنه....باشه...شما هم دخملی رو ببوسین