ثمره زندگیمون امیر رضا ثمره زندگیمون امیر رضا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

فرشته آسمونی

روز عرفه روز نیایش

1392/7/22 14:12
نویسنده : مامان امیررضا
351 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان فردا روز عرفه ست........

روز دعا و نیایش...........

روز بازگشت به آغوش خدا.......

روزی که نا امیدی از درگاه خدا رخت بر میبنده.......

روز اشک و ناله، روز حسین و حسینی شدن...........

روز شکستن بت های درون.......

 

 

عزیزم شما که اونقده پاکی که زود به این چیزها فکر کنی.......ایشالله تا اخر همین جوری پاک باشی......

عشق مامان ایشالله بتونیم از این نهایت استفاده رو بکنیم.............البته اگه بذاری.......چون تو شبهای قدر فقط تونستیم یه شب اونم شبی که بابایی خونه بود بریم مسجد و استفاده کنیم......

ماشاالله شیطون شدی...یه جا بند نمیشی همش در حال حرکتی.......شایدم به خاطر اینه تازه راه افتادی.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان امیررضا
22 مهر 92 15:29
هرچه امام حسین(ع)دردعای عارفانه عرفه اش از خدا طلبید ارزانیتان باد.
التماس دعا


ممنون عزیزم.....همچنین برای شما....
عمه حمیده
22 مهر 92 19:48
قربون پسری پاکمون بشم من...
یادش بخیر پارسال یه کوچولوی دو سه ماهه بودی...
الان واسه خودت مردی شدی ماشاالله...
قربونت برم ببخشید امروز بیدارت کردم گلکم
خوب چیکارکنم،تخصصم اینه
یه عالمه بووووووووووووووس واسه عزیز دلم....


اره پسری پارسال تقریبا 1.5 بود.....ما و امیررضا دیگه به این مدل دوست داشتن شما عادت کردیم
فاطمه مامان امیرعلی
23 مهر 92 8:05
التماس دعا مامان امیررضا هر جا هستی منو دعا کن


به روی چشم خاله جونی.....
مامان هدیه
23 مهر 92 11:53
عزیزم تو این روز زیبا و عرفانی ازتون التماس دعا دارم


عریرم اگه لایق باشیم برا همه دعا کردیم....محتاجیم به دعا....
مادر منتظر
23 مهر 92 13:04
سلاااااااااام مامانی مهربون امیر رضا کوچولو

چطوری عزیزم؟
امروز روز عرفه است. دعا برای من و فاطمه جونی و باباییش یادت نره خانومی.
التماس دعای مخصوص دارم.

راستی کادوی روز کودک خیلی قشنگه و به امیر رضا خیلی میاد.
دستتون درد نکنه مامانی و بابایی امیر رضا.


حتما براتون دعا کردیم.....ممنون عزیزم....قابل امیررضا جونو نداشت.....