ثمره زندگیمون امیر رضا ثمره زندگیمون امیر رضا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

فرشته آسمونی

خواب امیررضا جون

1392/5/24 12:02
نویسنده : مامان امیررضا
272 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان هر شب خوابیدنش شده یه داستان جالب و خنده دار.

پسری موقع خواب شروع میکنه به غلت زدن و اونقدر از این سمت به سمت دیگه میره و شیرین کاری میکنه تا دیگه خسته میشه هر جا رو که گیر اورد میخوابهخواب

اینجا من داشتم تلویزیون میدیم اقا وسط این غلط زدناش اومد کنترل رو از دست من گرفت اونو به سمت تلویزیون گرفت این اولین بار بود که این کار رو انجام میداد......

پسری کنترل رو محکم تو دستای نازش گرفت و خوابید...

این شیطون بلا رو وقتی باباییش خواست بذاره سر جاش، کنترل رو محکم گرفته بود. مجبور شد با همون بلندش کنه.....بعد نیم ساعت هم که اومدم از دستش کنترل رو بگیرم تا اونو کشیدم بیدار شد، سریع دوباره گذاشتم تو دستش، دیدم  دوباره اروم خوابید...

واقعا چقدر این بچه ها در نوع خود شاهکارن و خوردنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان محمد پارسا
24 مرداد 92 13:39
عززززززیزززززززم
مااین ماجرارو سر تلفن با شازده داشتیم


امان از دست این دردونه ها
ف یوسفی
25 مرداد 92 0:28
قرررررررررررررررررررربونت بررررررره عمه جونت....
الهی فدای خوابیدنات بشم..........
عسسسسسسسسسسلمی دیگه.....


خدا نکنه عمه جونی
فاطمه
26 مرداد 92 9:43
الهی عزیزمی
خوش به حالش که خودش میخوابه من که امیرعلی دیوانه ام میکنه تا بخوابه اونقدر شیر میخوره و اینقدر باید راهش ببرم که خودم میافتم از خستگی


عزیزم این حالت خواب بعد از حدود 2 ساعت شیر خوردن و راه رفتن اتفاق افتاد....شاید باورتون نشه چشماش بستس ولی میگه بازم راه بریم
مامان هدیه
28 مرداد 92 11:36

من که خوابم بگیره یادم میره کجا بودم با چی خوابیدم ماشالله این بچه ها


ماشالله