ثمره زندگیمون امیر رضا ثمره زندگیمون امیر رضا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

فرشته آسمونی

11 ماهگی امیررضا

1392/5/1 18:44
نویسنده : مامان امیررضا
327 بازدید
اشتراک گذاری

آقا پسر گل ما جمعه ده ماهگیش تموم شد و رفت توی یازده ماهگی.

عزیز دل مامان این یازده ماه به سرعت برق و باد گذشت و شما روز به روز بزرگ تر شدی، با هر حرکت جدیدت مامان و بابا کلی ذوق میکردن. توی ده ماهگی شما کلی حرکت جدید داشتی

اولیش چهار دست و پا رفتنت بود.

دومیش هم می تونی به دیوار تکیه بدی و وایسی، این آخر ها هم که میتونی خودت چند ثانیه بدون کمک بایستی و این دو سه روز هم که چند قدم بر میداری.

عشق مامان وقتی دایی جون رو میبینی دا رو هی تکرار میکنی

بابایی رو هم میبینی بَ بَ میگی البته چند بار بابا گفتی ولی الان همون بَ بَ میگی

وقتی هم گرسنگی بهت قالب میشه و شیر میخوای م م میگی.

خدا شما رو برای ما حفظ کنه و سالم و صالح بزرگ شی.

نازنینم قلب مامان . بابا به عشق شما میتپه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

عمه حمیده
1 مرداد 92 23:56
مبارک مبارک
تفلدت مبارک
امیرجووووونم ایشاله صدوبیست ساله شی....
دووووووست دارم هرچی بگم خیلی کمه


خیلی ممنون، منم شما رو قده یه دنیا دوست دارم
ف یوسفی
2 مرداد 92 11:58
شلام شلام...
گل عمه جونی...خیلی نازی ... شیرین عمه ...خیلی دوست دارم....


منم شما رو خیلی خیلی دوست می دارم.
مامان امیررضا
3 مرداد 92 17:08
11 ماهگیت مبارک عزیزم


مرسی
مامان محمد پارسا
3 مرداد 92 22:19
11ماهگیت مبارک عسلم
کارای جدیدتم مبارک


میسی خاله جونی
فاطمه
6 مرداد 92 15:56
11 ماهگیت مبارک خوشگلم آفرین مثل نی نی من داری خوب بزرگ میشی
مامان امیررضا
6 مرداد 92 16:55
مامانی من لینکتون کردم


مرسی عزیزم