ثمره زندگیمون امیر رضا ثمره زندگیمون امیر رضا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

فرشته آسمونی

جای بازی امیر رضا

1392/2/24 13:13
نویسنده : مامان امیررضا
324 بازدید
اشتراک گذاری

حدس بزیند گل پسری مامان داره کجا بازی می کنه؟.....سوالسوالسوالسوالسوالسوال

 

 

سوال   سوال   سوال   سوال   سوال   سوال   سوال

 

 

ببینم کی درست حدس میزنه؟ داری نزدیک میشی...

 

اره مامانی تو باغ جایی نداشت منو بذاره .... چون یه عالمه حشره و مورچه رو زمین بود که میرفتن تو لباسم و منو اذیت میکردن.....

حالا درست گفیتن؟وقت تمام وقت تمام    وقت تمام  وقت تمام   وقت تمام

اره صندوق عقب ماشین.......

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

حمیده0عمه امیررضا)
24 اردیبهشت 92 13:45
ای قربونت بره عمه ....
رفته بودی کمک بابایی....
مامانی عجب دلی داشته یه هو خودتو پرت میکردی پایین چی؟


عمه جون مامانی مواظبم بود، تازه جلوم بالشت گذاشت که نیوفتم.
ف یوسفی
24 اردیبهشت 92 13:57
آخییییییییییییییییییییییییی... عمه جون من....
چه جای خوب و باصفایی بود مگه نه؟؟؟!!
مث این که خیلی هم جای خوبی بوده که خوشحالی و می خندی...
از این جا بهتر دیگه پیدا نمی کنی...


گل پسری این طوری به مامان و بابا کمک کردی دیگه!!!

اره! اصلا نمیذاشتم مامانی از پیشم تکون بخوره. یا تو بغلش بودم مشغول دور زدن یا تو ماشین مشغول شیطونی و بازی کردن.
مریم
24 اردیبهشت 92 17:03
مامان زینب، این پست خیلی زیبا و بامزه بود تو عکس اولی و دومی با خودم گفتم خدای من یعنی امیررضا جون الان کجا نشسته!!..بعدش متوجه شدم که بله، مامان خانومیف ایشون رو توی صندوق عقب جاسازی کردن!!
مه اتا ريکا
28 اردیبهشت 92 1:05
مه اتا ريکا سير بوى جا خفه بيه
خاله جون
30 اردیبهشت 92 22:18
'سلام مامان جون عسل خاله اسپند و صلوات یادت نره که پسریم چش بخوره