ثمره زندگیمون امیر رضا ثمره زندگیمون امیر رضا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

فرشته آسمونی

اردو رفتن امیر رضا

1392/2/20 0:40
نویسنده : مامان امیررضا
354 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسری امروز به همراه مامانی و همکاراش یه اردوی یه روزه داشت به خونه باغ.

 

 

 

 

این هم عکس های پسری با دوستش اقا پارسا که البته اینقدر ورجه وورجه می کردن که به زور یه عکس نیمه خوب ازشون گرفتم.

 

 

اینجا هم عزیز دلم همراه دوستش خوابید البته دوستش یه دو ساعتی خوابید پسر مامان از صبح تا غروب فقط نیم ساعت خوابید.خوابخوابخوابخوابخوابخوابخوابخوابخواب

 

 

خواستم کلاه بزارم سرش که دیدم نه خیلی زرنگتر ازاین حرف هاست.چشمکچشمکچشمکچشمکچشمک

 

 

 

زبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

ف یوسفی
20 اردیبهشت 92 0:45
عززززززززززززززززززززززززززززززززییییییییییییییییییز عمه... گل پسری من.. ایشالله انقدر بزرگ شی که خودت از طرف مدرسه تون بری اردو....
قربون اون نگاه قشنگت برم عزیز جونی.....دلم برات یه ذره شده...


ان شا الله، دل ما هم برات یه ذره شده درسات رو خوب بخون، امتحاناتت رو هم خوب بده زودتر هم بیا.
حمیده0عمه امیررضا)
21 اردیبهشت 92 15:24
ای جووووووووووووووووووووووووووووووون عمه
چقده تو معصومی
تازه عمه فاطمه، شبش هم که تشریف اورد خونه اونقده بچه خوبی بود، اصلا هم لج نکرد واسه خواب با اینکه روزش زیاد نخوابیده بود...
جمعه هم با هم رفتیم جمعه بازار

عمه جون کماجی رو که دیشب درست کردی خوردم خیلی خوشمزه بود. منتظر بعدیهاش هستم.
سمیرا آقاجانی
21 اردیبهشت 92 19:40
سلام. انشاالله خداوند گل پسرتون رو حفظ کنه.




متشکر، از این که به ما سر زدی ممنون.


حمیده0عمه امیررضا)
21 اردیبهشت 92 19:46
هشکی نمیتونه سر من کلاه بزاره
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس[h

پس چی فکر کردی عمه جون منو میگن پسر سیف الله
عمه حمیده
22 اردیبهشت 92 0:28
نوش جوووووووووونت.... چشم حتما اومدم دوباره درست میکنم.....
مریم
23 اردیبهشت 92 12:31
عزیزززکم، مرد کوچولوی من! چقدر بزرگ و نازنین شدی تو.. هزااااااااااااااااااااار مااشالله.. ذوق زده شدم از دیدن تک تک عکس هات..از خنده های زیبا و چشم های خوشگلت.. ای شالله که مامان زینب و عمه حمیده، همیشه یادشون هست که واسه تو گل پسری جیگر من، اسفند دود کنن.
خاله جون
23 اردیبهشت 92 16:43
سلام خاله جون فذات شه چه قده تو عزیز خاله تو باحالی دوست دارم
مریم
24 اردیبهشت 92 11:37
من تو این پست واسه امیر جون کامنت گذاشته بودم..ثبت نشده یعنی؟!


سلام خاله مریم چه عجب یادی از ما کردین؟ جویای احوال از عمه جون بودیم.یادمون هم هست که برای گل پسری اسپند دود کنیم.