ثمره زندگیمون امیر رضا ثمره زندگیمون امیر رضا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

فرشته آسمونی

امیررضا مهمون خونه عمه جون

1391/12/6 21:20
نویسنده : مامان امیررضا
672 بازدید
اشتراک گذاری

خوب عکسهای جدید نداشتم که بزارم چرا منو دعوا میکنین؟

میبینی عمه جونی... عمه جونت رو دعوا کردننگران

عزیز دل مامان و بابایی شنبه شب رو مهمون خونه عمه جونیش بود. 

این هم عکسهای گل پسملی خونه عمه جونی

لباسمو بزارم کنار خودم... 

چه فیلم قشنگی داره... میزارم کنار خودم... حالا کسی که برنمیداره لباسمو..با دستم دارمش کسی خواست ورش داره نزارمنیشخند

عمه جونعینکعینک

چیکار به لباسم داریمتفکرمتفکرمتفکرمشغول تلفنعصبانی

اِ اِ اِ لباسمو چرا برمیداریتعجبتعجبتعجب

الهی عمه فدات بشه...

نگاه چه قشنگ میشینه....پسری دیگه بزرگ شده.. تازه به جز شیر مامانی فرنی هم میخوره..

الهی قربون اون لپای خوشگلت برم...قلبقلبقلب

لباتو چرا میخوری؟

مثل این پیرمردا که دندون ندارن! دقیقا عین اونا میشی...

هزار هزار تا بوسماچماچماچ

این هم شاهکار هنری عمه جوووووووووووووونی:

عمه جونی خودشم از این شاهکار هنری اش تعجب کردخندهخندهخنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مریم
6 اسفند 91 21:28
عزیزززززززززز دام..جیگر این گل پسری ناز بشم خودم..هزار ماشالله ات باشه، چقدر بانمک تر شدی توی این مدت. شاید بچه داره این لباسش رو کنار خودش نگه می داره که به زودی زود که نامزدش اومد پیشش، جلوی اون بپوشه و خوش تیپ باشه!!...نامزدشم که دیگه می دونید کی هست!!
مریم
6 اسفند 91 21:32
شاهکارهای هنری عمه رو بااش....حالا یعنی خودش تنهایی درست کرده یا مامان زینب شما هم کمکش بودن!..
خب یه کم بعید بود از این عمه خانومی شما، که تا این حد یانگوم بازی بلد باشه!....
شوخی می کنم فسقلی!..عمه ات گله..ماااااااااااااه..این دو تا بوسه هم واسه خود خودش.



خاله مریم !! عمه جونی من خیلی هنرمنده، فقط تا حالا فرصت رو کردنشو نداشت! خودش تهنایی هم تزئینش کرد. من خودم شاهد بودم.
نظر لطف شماست...

ف یوسفی
6 اسفند 91 22:00
الهی من فدای اون قیافه پسرونت بشم...گل پسری عمه جونییییییییییی...آخه چقده تو نازی...وای حیف که دورم وگرنه از اون لپات چیزی نمی ذاشتم...عمه جونی دعا کن من زودتر بیام پیشت...دعا کن این دو هفته هم زود بگذره... آخه حمیده خانوم نامرد چرا این شامای خوشمزه تو میذاری نمی گی یکی شاید امکاناتشو نداشته باشه درست کنه...منم الویه می خوااااااااااااااااااااام.....:
ف یوسفی
11 اسفند 91 10:37
سلام حمیده خانوم... به روزش کن دیگه... عکسای آخرهفته رو بذار.. حداقل بفرست به میلم...
خاله جونش
13 اسفند 91 22:09
سلوم سلوم وبلاگتاون مث پسرتون نازه به وبلاگ منم یه سر بزنین بابای