ثمره زندگیمون امیر رضا ثمره زندگیمون امیر رضا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

فرشته آسمونی

روضه حضرت رقیه (س)

1391/9/29 0:19
نویسنده : مامان امیررضا
454 بازدید
اشتراک گذاری

امشب شب شهادت حضرت رقیه (س) بود. خونه شما روضه بود. کل بعد از ظهر که به گفته مامانی و خاله جونی خوابت هر چند دقیقه یه بار بود. اما اذیت هم نکردی. خاله جوووووووووووووووووووووووونیت هی خوابت میکرد بعد شما هم ده دقیقه بعد چشمای خوشگلت باز بود و آروم واسه خودت اطرافتو نگاه میکردی. 

پدر جون روضه رو خوند و رسید به مداحی دایی محمد (دایی مامان و بابا). وای امیر رضای عمه، تا دایی شروع کرد به مداحی و یه خرده سوز گرفت شما با یه حالت فوق العاده نازی(نمیدونم چطور بگم. دیدین بچه ها یه حالت خاصی انگاری ناراحت شده باشن لباشون رو ورمیچینن و شروع میکنن به گریه) شروع کردی به گریه کردن. یعنی دلم برات کباب شدااااااااااااااااااااااااااااااا. مادرجوووووووووووووووووووووونت هم که طاقت گریه تو فینگیل بچه معصوم رو نداره سریع بردتت تو یه اتاق دیگه و آرومت کرد.

الهی قربونت برم. 

اینجا شما بغل عمه جووووووووووووووونی هستی، موهات رو هم پسرعمه مصطفی با خشانت تمام به این روز دراورد. این شال مشکی هم پسرعمه گذاشت گردنت.

 

 

الهی عمه فدات بشه که تو اینقده مظلومی. دوست داررررررررررررررررررررررررمقلبقلبقلبماچماچماچ

عمه حمیده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آبجی فاطمه
29 آذر 91 14:01
سلام عشق عمه.. الهههههی فدای اون اخمت بشم که عینهو مردای با جذبه شدی... واسه اجی فاطمه جونت دعا کردی...قربون تو گل پسر برم من...
مریم
29 آذر 91 16:24
عزیززززززززز دلم..جیگر این پسر خوش تیپ دل نازک اخموی کوچولو بشم من! آخه تو فسقلی روضه می دونی چیه،که بخوای به خاظرش گریه هم بکنی؟!..حتما گریه ات خیلی ناز بوده که عمه خانومی انقدر واسش ذوق کرده!..البته ذوق که نه،به قول خودش جیگرش کباب شده! اونوقت بغل عمه حمیده خانومت هستی اینجا آیا؟! موهات چه باحال شدن..اما اگر دردت گرفته،بگو تا خودم دفعه دیگه مصطفی خان رو دعوا کنم!آخه موهای بچه چند ماهه رو می شه فشن کرد،نازنین؟!
عمه جون امیررضا
29 آذر 91 23:16
آره خاله مریم.... بغل عمه جوووووووووووووووووووووووووووووون حمیده ام هستم
مریم
30 آذر 91 0:08
این عمه حمیده ات چه واسه خودشم ساندیس باز می کنه خاله!!..سه تا شکلک قلب گذاشته واسه خودش!
مامی امیرحسین
9 دی 91 21:13
ببینین بچه سوسول میشم چه خوشمل میشم!