ثمره زندگیمون امیر رضا ثمره زندگیمون امیر رضا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

فرشته آسمونی

خبری در راه است

1393/1/13 0:34
نویسنده : مامان امیررضا
450 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به امیررضا و دوستای گلم

این پست برای خانواده سه نفرمون خیلی خاصه

این شاید آخرین پست فروردین ماه باشه.......آخه تا آخر فروردین نیستیم......

بله......اگه خدا قسمت کنه قرار دوشنبه 18 فروردین من و بابایی امیررضا به همراه امیررضاجونم بریم به مسافرت....مسافرتی که شاید آروزهای خیلی ها باشه و خدا به ما این لیاقت رو داد تا برای دومین بار تجربش کنیم.......

نمیدونم احساسم رو از تجربه دوبارش چی جوری براتون بگم.....

امام حسین(ع) ما رو طلبید.......اره دوستای گلم قراره بریم کربلا......از خدا میخوام قسمت همه عاشقاش بشه......دفعه اول که خیلی با صفا بود....ایشالله این دفعه با بودن پسری بیشتر بهمون خوش بگدره

 

ای اهل وفـــــا به یادتان خواهم بود
                                                هنگام دعــــــا به یادتان خواهم بود
حالا که مسـافــر دیــار عـــشــقـــم

                                                در کرب و بلا به یادتان خواهم بودم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامانی با ذوق
15 فروردین 93 11:30
التـــــــــــــــــــــــــــماس دعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا فراوان
مامان امیررضا
پاسخ
سلام.....حتما اگه لیاقت داشته باشیم نائب الزیاره همه شما هستم.
فاطمه مامان امیرعلی
16 فروردین 93 9:51
وای عزیزم سلام سال نو مبارک زیارت قبول تو رو خدا نائب الزیاره ما هم باش وای دلم هوای کربلا کرد سعی کن نهایت استفاده رو ببری
مامان امیررضا
پاسخ
سلام...سال نو بر شما مبارک....ان شاالله نائب الزیاره شما هستم
خاله جون
17 فروردین 93 11:49
امیر رضا خاله فدات بشه . دوست دارم ان شاء ا... صحیح وسالم بر گردین مواظب خاله طلا باشین . خدا به همراتون ...
مامان امیررضا
پاسخ
سلام خاله جون....ایشالله به زودی قسمت شما بشه
مامی امیرحسین
18 فروردین 93 22:48
انشاالله سفری باشه سرشار از بهره های معنوی! التماس دعا
مامان امیررضا
پاسخ
ممنون از دعای زیباتون
آوايي ( لي لي )
19 فروردین 93 2:33
کاش يادت نرود روي اين نقطه ي پر رنگ بزرگ،.. بين ناباوري آدمها يک نفر مي خواهد که به يادت باشد،.. نکند کنج هياهو بروم از يادت..
آوايي ( لي لي )
19 فروردین 93 2:35
التماس دعا ..... خدا قسمت ما هم بكنه ايشالله.... تورو خدا مارو هنگام دعا فراموش نكنين..... سفر به سلامت
مامان امیررضا
پاسخ
سلام...حتما عزیزم....تمام سعیم رو کردم که کسی از یادم نره...نادب الزیاره همه شما بودم
مامان محمدصالح جون
19 فروردین 93 18:19
سال نو مبارک واقعا از خوندن این پست شکه شدم خوش به سعادتتون من دیر اومدم ولی التمای دعای مخصوص دارم
مامان امیررضا
پاسخ
سلام....اگه لایق باشم برا همه دوستان دعا کردم و نادب الزیاره همه شما بودم
حمیده
19 فروردین 93 23:30
عمه فدای گل پسری اش بشه که دلش واسش یه ذره شده... عزیزانم انشاالله به سلامت برگردین... انشااله کمال استفاده و بهره رو از این سفر ببرین... انشااله سفرهای زیارتی دیگه قسمتتون بشه.... دوستتون دارم خیلی زیاد
مامان امیررضا
پاسخ
سلام عمه جونی.....ایشالله سفر بعدی با هم بریم...ما هم شماها رو خیلی خیلی دوست داریم
مامان فاطمه
23 فروردین 93 16:59
سلام التماس دعای فراوان... نمی دونم الان کجایین؟شاید الان رسیدین کربلا...خوش به سعادتتون... وای که چقدر دلم هوای حرم آقارو کرده
فاطمه مامان زهرا
27 فروردین 93 17:16
امروز بايد يكي دو روزي باشه كه از سفر اومدين ، زيارت قبول يه عالمه بوس براي زائر آقا منتظر خاطراتتون هستيم
مامان امیررضا
پاسخ
سلام....برگشتیم ولی هنوز وقت نکردم که بیام و خاطرات سفر رو بنویسم...ایشالله به زودی میام
مامان امیررضا
28 فروردین 93 2:20
سلام عزیزم سال نو مبارک به به چه سالی که اولین سفرش کربلا باشه انشالله سفر بعدیتون هم حج باشه دل ما هم هوای کربلا کرد ما هم ماه عسلمون کربلا رفتیم انشالله بتونیم بزودی گل پسر رو ببریم پابوس . التماس دعا
مامان امیررضا
پاسخ
سلام ممنون از لطفت....ایشالله دوباره قسمت شما به همراه امیررضا کوچولو بشه
مامان فاطمه
28 فروردین 93 17:20
سلام خوبین؟هنوز نیومدین؟دلمون واستون تنگ شده.... زیارتتون قبول باشه
مامان امیررضا
پاسخ
سلام....اره عزیزم اومدیم ولی هنوز وقت نکردم بیام و بنویسم
آوايي ( لي لي )
30 فروردین 93 3:43
کسانی که تو پيوندهاي من هستن همه چیزشون خاصه: لبخندهاشون, گریه هاشون , تیپشون , رفتارشون, اخلاقشون, احساساتشون, دوست داشتنشون, اینا مخاطب نبودن که خاص باشن خاص بودن ک مخاطب شدن..."تقدیم به تو دوست خوبم"
مامان امیررضا
پاسخ
سلام...
مامان آوا
30 فروردین 93 13:11
باید از عشق بسازم غزلی قابل تو غزلی ناب و صمیمانه به وزن دل تو دلی از جنس بهار است که تقدیم تو باد سبز باشی و دلت خانه پاییز مباد روز مادربر همه مادران که فرشتگان اهل زمینند مبارک
مامان امیررضا
پاسخ
سلام...ممنون عزیزم همچنین بر شما مبارک...ایشالله سالیان سال سایتون روی سر آوای عزیز باشه
مامانی با ذوق
1 اردیبهشت 93 14:50
زیــــــــــــــــــــــــــــــارت قــــــــــــــــــــــــــــــبول ان شالله سفرهای بعدی با گل پسری منتظر خاطرات زیبایت هستم
مامان امیررضا
پاسخ
سلام.....ممنون عزیزم ایشالله به زودی قسمت شما بشه.....در اولین فرصت میام و براتون مینویسم
مامان هدیه
2 اردیبهشت 93 18:56
سلام عزیزم یه بار اومدم براتون نظر بزارم نتونستم الان نمیدونم یهو وارد شد خواهر احتمالا برگشتین خلاصه زیارتتون قبول درگاه حق خدا نصیب ماها هم بکنه
مامان امیررضا
پاسخ
سلام.....ممنون ایشالله به زودی قسمت شما و هدیه جونم بشه
مامانی دخمل بلا
4 اردیبهشت 93 14:01
سلام دوست خوبم زیارت قبول . التماس دعا عزیزم. خوش به سعادتت گلم.
مامان امیررضا
پاسخ
سلام....ممنون عزیزم.....ایشالله به زودی قسمت شما بشه
مامانی دخمل بلا
4 اردیبهشت 93 14:01
من دلم می خواهد ... خانه ای داشته باشم پر دوست ، کنج هر دیوارش ... دوستهایم بنشینند آرام گل بگو گل بشنو ... هر کسی می خواهد ، وارد خانه پر عشق و صفایم گردد یک سبد بوی گل سرخ ... به من هدیه کند ... شرط وارد گشتن ... شست و شوی دلهاست شرط آن داشتن ... یک دل بی رنگ و ریاست ، بر درش برگ گلی می کوبم ، روی آن با قلم سبز بهار ... می نویسم ای یار ... خانه ی ما اینجاست ... تا که سهراب نپرسد دیگر ، "خانه دوست کجاست " ... !
مامان فاطمه
4 اردیبهشت 93 16:53
مامانی پس کجایی؟منتظریما زودتر بیاین دیگه
مامان امیررضا
پاسخ
سلام عزیزم.....دارم تمام سعیم رو میکنم تا بیام و بنویسم
فاطمه مامان امیرعلی
6 اردیبهشت 93 12:47
عزیزم سلام خوبی از سفر برگشتید زیارت قبول چرا خبری ازتون نیست دلمون براتون تنگ شده مارو از حال خودتون بی خبر نسازید
مامان امیررضا
پاسخ
سلام عزیزم...خیلی ممنون که جویای احوالمون بودی
مامان محمد پارسا
6 اردیبهشت 93 16:32
سلام خانومی زیارت قبول بیصبرانه منتظر پست جدید هستیم
مامان امیررضا
پاسخ
سلام عزیزم...ممنون که بهمون سر زدید
مامان محمدصالح جون
10 اردیبهشت 93 19:38
راستي اگر سوالات پزشکي داشتي تو هر زمينه اي مثل: زنان و زايمان . پوست و مو متخصص کودکان و نوزادان دکتر عمومي دکتر چشم پزشک دندان پزشک متخصص تغذيه و... برو به اين ادرس http://www.madarclub.com/fa/apply/mamadsaleh وعضو شو دکتراي اين سايت 24 ساعته پاسخگوي سوالات شما هستن. بعد از ثبت نام در اين سايت از سمت راست بخش تنظيمات منوي پرسش از پزشک رو انتخاب کن و سوالت رو از دکتر مربوطه بپرس.
مامان امیررضا
پاسخ
ممنون از راهنمایید
مــــامــــانی بـــــاذوق
11 اردیبهشت 93 12:52
سلام عزیزم بیا از خودتون خبری بزار.. کجااااااااااااااااااااااااااااااااااایی؟؟؟؟؟ گل پسری خوبه؟؟؟
مامان امیررضا
پاسخ
سلام عزیزم....تمام سعیم رو کردم تا زودتر بیام ولی نشد....خیلی ببخشید
باران قاصدک
13 اردیبهشت 93 20:30
سلام عزیزم کوچولوی ناز و دوست داشتنی داری ،‌ خدا برات نگهش داره خوشحال میشم به وب من و دخترام هم بیای منتظرتمااااااا
مامان امیررضا
پاسخ
سلام....سر میزنم...خوشحال شدیم به ما سر زدید