ثمره زندگیمون امیر رضا ثمره زندگیمون امیر رضا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

فرشته آسمونی

چهار دست و پا رفتن امیررضا

1392/4/17 18:25
نویسنده : مامان امیررضا
334 بازدید
اشتراک گذاری

امیررضای گلم چند روزه که شروع کرده به چهار دست و پا رفتن رو شروع کرده کلی شلوغ بازی میکنه.

عزیز دل مامان وقتی میبینه که میتونه به جاهای مختلف سرک بکشه کلی ذوق میکنه همیجوری که داره میره میخنده و ذوق میکنه.

حالا نگه داشتنش یه کمی سخت شده ولی بازم رفتنش کلی ذوق داره.

قشنگ مامان ما منتظر پیشرفت های جدیدت هستیم.

عکسی از چهار دست و پا رفتن نداشتم دیدم این عکس ها قشنگن بهتر از بی عکسیه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خاله جون
17 تیر 92 19:49
خاله جونی فدات بشه الهی دامادی تو ببینم




متشکر خاله جونی.....دلمون براتون خیلی تنگ شده.... نشد این هفته همدیگه رو ببینیم


فاطمه
18 تیر 92 7:50
سلام مامان امیررضا آفرین و ماشاءالله به این پسر آفرین به این پیشرفت
راستی امیررضا سینه خیز نرفت ؟


سلام خیلی کم شاید بکی دو روز اونم خیلی کم تقریبا چهار دست و پا رفتنش یه دفعه شد.
عمه حمیده
18 تیر 92 9:18
عمه فدااااااااااااااااااااااااااااااااااااای شما بشه پسری خوشجل من


دیشب که نتونستم باهات بازی کنم


آخر هفته میام کلی میخورمت


وااااااااااااااااااااای چقده ذوق کردم وقتی چهار دست و پا میرفتی


مامانی ات چقدر ذوق کرده باشه؟؟؟


خیلی خیلی خیلی دوست دارم...


اونقدی که حد نداره


جمعه میام میخورمت







منم منتظر شما هستم تا از لپ های گلت یه گاز محکم بگیرم

عمه حمیده از زبان امیررضا
18 تیر 92 13:15
عمه حمیده گلم
چه عکسهای خوشگلی خوشگلی ازم میگیری، شکار لحظه هاست واسه خودش...
عمه حمیده:



دست عمه حمیده جون درد نکنه.....عمه جونی فعلا تا نی نی نداری از من بگیر که خدا بهت یه نی نی خوشجل تپل مپل داد دیگه عکس گرفتن از من میره برای خودش.... در همه حال چه ازم عکس بگیری چه نگیری دوستت دارم.
مامان محمد پارسا
23 تیر 92 14:01
عزیزم شرمنده چند وقت از دست زلزله مون نشد اپ کنم و بیام سر بزنم مبارکه ایستادن و چهار دست و پارفتنت عزیز خاله
مامان هدیه
23 تیر 92 15:39
آفرین به این پسملی عکس اولی هم خیلی نازه
سحر(آبجی محمد طاها)
26 تیر 92 21:27
آفرین که می تونی 4 دست وپا بری.دلم براتون تنگ شده بود.ماشالله ماشاللهپیش ما هم بیا.
مسلم
30 تیر 92 10:40
مبارکه.ان شا،الله که درصحت وسلامتی باشه.میدونم چه حس خوبیه وقتی حرکت جدیدی ازعزیزدلتون میبینید.دخترم دیروزشروع کردبه درآوردن صدای( با )وتاامروزمنومادرش ذوق زده هستیم


ممنون، به سلامتی. ایشالله دخمل طلای شما صحیح و سالم باشن. بزودی با تکمیل بشه و بابا بگه.
آجی زهرا
23 مرداد 92 19:12
اجی جون فدای اون خنده های بانمکت بشه
قربونت برم اجی جون.
دوووووووووووووووووووووووستت دارم.


من هم دوستت دارم آجی جوووووووووووووون