ثمره زندگیمون امیر رضا ثمره زندگیمون امیر رضا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

فرشته آسمونی

نون خوردن امیر رضا جون

1392/1/31 13:02
نویسنده : مامان امیررضا
583 بازدید
اشتراک گذاری

امیر رضای عزیز ما از شش ماهگی غذا خوردن رو شروع کرده. اول های غذا خوردنش خیلی بهتر بود الان شیطون شده با کلی دردسر و کلک زدن باید بهش غذا داد مثلا باید تلوزیون رو روشن کنیم اقا  مشغول دیدن بشه  ما از فرصت استفاده بکنیم و بهش غذا بدیم. ولی نون رو خیلی دوست داره البته به کوچیکش قانع نیست باید حتما بزرگ باشه. عشق مامان به غذای ما بیشتر از غذای خودش علاقه نشون میده با چه ولعی غذای ما رو میخوره. این هم یه عکس از نون خوردن گل پسری.....

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ف یوسفی
31 فروردین 92 16:48
الهییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی من قربون این گل پسری برم که انقده بلا شده.... کوچولوی نازنین من... لقمه به اون بزرگی تو گلوت گیر نکنه!!!
عمه حمیده
31 فروردین 92 23:18
میدونی این نون خوردنت منو یاد کی میندازه؟؟؟
پسردایی مجتبی ودختردایی زهرا
البته شما هنوز دختردایی وپسردایی نداری ها،اینهایی که گفتم بچه های دایی مامانی وبابایی هستن.


عمه جون از چه نظر به یاد اینا میافتی؟ فکر کنم بابایی تصمیم گرفته سه شنبه شب بیایم خونه شما برای کلاس خصوصی.
عمه حمیده
31 فروردین 92 23:24
امیررضا اینو یادم رفت بگم،امروز دانشگاه بودم که مامانی شما پیام داد وب امیررضاجونم آپ شده،بهش گفتم الان میام. ولی اینترنت دانشگاه سرناسازگاری با عمه ات گذاشت وسیگنالاش ضعیف شده بود. هرکاری کردم نتونستم بیام زودتر عکسای شما گل پسری رو ببینم. تا اومدم خونه سریع مودمو روشن کردم وحین ناهار خوردن وب شماروهم دید زدم.ولی فرصت کامنت گذاشتنو نداشتم. دوووووووست دارم هوارتا بوووووووس
حمیده
2 اردیبهشت 92 21:49
خوب از نظر نون خوردن دیگه..... یادت نیست اونها هم وقتی بچه بودن (البته هنوز هم) غذای مورد علاقه اشون نون بودش و
حمیده
2 اردیبهشت 92 23:10
قدمتون به روی چشم
محمد
8 اردیبهشت 92 20:02
چقدر با مزه ست خدا نگهدارش باشه امیدوارم همیشه سالم وتندرست و شاد وسرحال باشه . خوش باشید