ثمره زندگیمون امیر رضا ثمره زندگیمون امیر رضا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

فرشته آسمونی

تشکر

1393/6/5 15:04
نویسنده : مامان امیررضا
398 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عشق مامان امیررضا جونم و همه دوستای عزیز

اول از همه از همسر عزیزم بابت این سورپرازش و پستی که برام نوشت خیلی خیلی ممنونم

ایشالله زندگی سراسر عشقمون سالهای سال در کنار همدیگه در پناه خدا حفظ بشه.

از همه دوستای گلم بابت اینکه ازم رمز رو خواستن و من نتونستم بهشون بدم معذرت میخوام

آخه پست قبلی پستی بود سورپرایزونه از طرف آقا به مناسبت سالگرد عقدمون و چون ایشون نوشت و به بنده اجازه اینکه به غیر خودم مطلب رو کسی بخونه نداد از این بابت نمیشد رمز رو داد.

26 مرداد سالگرد عقدمون بود و تو روز خوب اتفاق های خیلی خوبی افتاد یه جشن کوچیک و یه کیک کوچیک و شب بعدش هم بیرون رفتن که متاسفانه به خاطر اینکه خط های استان مازندران عوض شده و همزمان شدن این اتفاق با تمام شدنت زمان نت باعث شد یه ذره به مشکل بر بخوریم وهنوز نتونستیم اینترنتمون رو وصل کنیم و این دو پست رو از خونه مادر جون امیررضا و با لب تاپ دایی جون پسری دارم میذارم

 

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان محمد صدرا
5 شهریور 93 20:59
سلام به امیررضا جون و مامانی گلش تبریک میگم بهتون انشا الله یک زندگی خوب سرشار از شادی رو سالهای سال در کنارهم داشته باشید
مامان امیررضا
پاسخ
سلام به زندایی جون.....ممنونم همچنین شما و عشق عمه جونی
مامان و بابا
5 شهریور 93 21:45
عزیزای دلم سالگرد عقدتون رو بهتون تبریک میگم..... اون روز واسه همه خاطره انگیز شده. اخه عقدتون خیلی خاص بود و واسه همه خاطره شد. خداییش شانس اوردین من توراه شما رو دیدم و اومدم محضر وگرنه هرطور بود باید یه عقد دیگه میگرفتین تا من به عنوان خواهرشوهر تو مراسم حضور داشته باشم انشااله سالهای سال کنار هم شاد شاد زندگی کنین و هر روز خدا براتون بهتر از دیروزش باشه....
مامان امیررضا
پاسخ
سلام به عمه جونی.....خیلی ممنون از بایت تبریک.....بله دیگه ما اینیم خواستیم عقدمون خاص باشه همچنین شما در کنار فاطمه جونی