ثمره زندگیمون امیر رضا ثمره زندگیمون امیر رضا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

فرشته آسمونی

22 ماه با هم بودن

1393/3/29 11:54
نویسنده : مامان امیررضا
452 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به امیررضای عزیز و دوستای گلم

امیررضای عزیز 21 ماهش تموم شد و وارد 22 ماهگی شد........................

22 ماه با هم بودن................22 ماه از بودن امیررضا تو خانواده ما میگذره

امیررضایی که این روزها گل سر سبد خانواده شده و با شیرین زبونی هاش دل همه رو برده.....

با عزیس عزیس گفتنش....

با مامان جون گفتنش.....

با پدرل جون گفتنش.....

با آقاجون گفتنش....

با عمه سییکینه گفتنش....

عمه دینب گفتنش....

عمه حمینه گفتنش.....

عمه نومونه(فاطمه) گفتنش.....

عمواسیل(اسماعیل) گفتنش.....

دایی جون گفتنش.....

دندایی گفتنش......

عمو میرداد گفتنش.......

خاله جون گفتنش.......

خلاصه با شیرین زبونی هاش.......

وقتی خونه مامان جونش میریم.......با این شیرین زبونی هاش تقاضاهاش رو پیش میبره.....

وقتی همراه مادرجونش میره بیرون.......

مامان جون من می خوم.......

مامان جون: چی میخوری........

امیر: من دوست داام....

مامان جون: چی؟

حالا تقاضاهای امیررضا: بیکوسیت.....بسنی.....گیاس.......

یادش بیاد هر وقت روز یا شب......مامان بیا.....بیا.......اتاق.....

کیتاب کیتاب.......بخون بخون

 قرآن خوندنش که نگو.........قرآن میاره جلوش شروه میکنه......

فعلا سوره توحید فقط آخراش رو بلده.......

بسیم رحیم

احد.....و الله صمد......و یولد و لحد

حالا اینا رو با صوت میخونه......

متاسفانه رم گوشیم گم شده و از امیررضای عزیز نمیتونم عکس بذارم......ایشالله همه عکساش رو یه دفعه میذارم.......

گل پسری خیلی خیلی دوست دارم........سایه قرآن روی زندگیت باشه.......

عکس متحرک عاشقانه دوستت دارم

دوستای گلم ببخشید که تو این چند وقته خیلی کم بهتون سر زدم و شما لطف داشتین و جویای احوالمون بودین.......

خیلی خیلی دوستتون دارم

پسندها (4)

نظرات (11)

نرگس
31 خرداد 93 11:48
22 ماهگی مبارک عزیز دل خاله...
مامان امیررضا
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان و بابا
31 خرداد 93 23:15
عمه فدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای پسرک 22 ماه اش بشه... انشااله تولد 22 سالگیت... اون موقع شما 7 ساله که زن داری (عزیز و مادرجونن دیگه، دو تا خواهر دست به دست هم میدن و شما رو تو 15 سالگی داماد میکنن) فدای پسری بشم که این همه بانمک شده و دل همه رو میبره... وای مخصوصا وقتی عذرخواهی میکنه و ببخشید میگه... من میخوام بخورمش آخه خیلی خوشمزه است... دوووووووووووووووووووووووووووووست دارم عزیز دل عمه....
مامان امیررضا
پاسخ
ممنون عمه جونی........اره دیگه تا 27 سالگی پسری باید جشن تولد 22 ماهگی نوه ام رو بگیرم امیررضا هم شما رو خیلی خیلی دوست داره
مامان طاها
1 تیر 93 8:44
22 ماهگی جگرگوشتون مبارک. ایشالله همیشه ایام باهم باشین و زیر سایتون ایامش بکام باشه.
مامان امیررضا
پاسخ
ممنون از لطفتون
مــــامــــانی بـــــاذوق
2 تیر 93 11:06
22ماهگی گل پسری مباررررررررررررررررررررک
مامان امیررضا
پاسخ
ممنون خاله جونی
ف یوسفی
2 تیر 93 12:50
دوووووووووووووووووووووووووووست دارم امیررضای خوگشلم....
مامان امیررضا
پاسخ
منم شما رو بسیار بسیار دوست میدارم عمه نومنه
مامانی دخمل بلا
2 تیر 93 21:51
خدای من خداییست که اگر سرش فریاد کشیدم , به جای اینکه با مشت به دهانم بزند , با انگشتان مهربانش نوازشم می کند و می گوید : میدانم جز من کسی نداری !
مامان امیررضا
پاسخ
حکیمی را گفتن خدا را چگونه یافتی؟ گفت آنگونه که همیشه میتوانست مچم را بگیرد اما دستم را گرفت.
مامان محمدصالح جون
3 تیر 93 19:03
الهی ماشاا... اینجور وروجکارودلت میخواد بخوریشون از طرف من یه لپشو محکم بکش و ببوسش
مامان امیررضا
پاسخ
ممنون از لطفت عزیزم.....همچنین شما اقا پسر گلت رو ببوس
مامان و بابا
4 تیر 93 11:59
عمه فدای نوه داداشیش بشه فکرشو بکن... دیگه خیلی توهمی شدیما
مامان فاطمه
5 تیر 93 12:15
22 ماهگی گل پسری مبارکفدای شیرین زبونی هات عزیزم
مامان امیررضا
پاسخ
ممنون
مامانی و بابایی دخمل بلا
5 تیر 93 20:40
صحبت از گرمای هوا بود که به ماه رمضان رسید ...... * امسال روزه می گیری؟ + اگر خدا بخواهد ... * من هم می گیرم , ولی کدام پزشک این همه سختی را برای بدن تایید می کند؟ + همان که وقتی همه پزشکان جوابت کردند ، برایت معجزه می کند !
مامان امیررضا
پاسخ
خیلی خیلی زیبا بود
محمود
6 تیر 93 22:44
تشکر از لطافت مهربانی تان...ایشالله عروسی امیررضا
مامان امیررضا
پاسخ
خواهش میکنم.....متشکر