ثمره زندگیمون امیر رضا ثمره زندگیمون امیر رضا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

فرشته آسمونی

جاهای بازی امیررضا

1392/9/6 20:52
نویسنده : مامان امیررضا
396 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر گل و دوستانش

این دفعه میخوام جاهایی که گل پسری برا بازی انتخاب میکنه رو براتون بنویسم....

اینجا خونه عمه جون حمیده

امان از دست جیگملی مامان

عمه حمیده تازه ظرف برنجش رو شسته بود......

دیگه شرمنده عمه جونی.....

اینجا هم خونه مادرجون پسر مامان توپش انداخت پشت یخچال جهیزه خاله جون.....

و....خودش دست بکار شد برای اوردنش...

اول توپ رو انداخت بیرون.....

و بعد خودش....

اینجا خسته از یک کار سخت...

اینجا هم شیطون مامان رفته رو تخت عمو جون.....

کنجکاوی در وسایل عمو جون....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

عمه حمیده
6 آذر 92 20:38
فدااااااااااااااااااااااااااااااات باشم بازیگوش خان.... فدای سرت .... پاهات متبرکه قربونت بشم تو این مورد که میری بین یخچال و دیوار عمرا به عمه جون نرفتی... من عکسشو گه میبینم خفه میشم چه برسه بخوام تو همچین جایی قرار بگیرم.... خو فوبیای جای تنگ و تاریک دارم خوب ولی پشتکارت انصافا به خود خود خودم رفتی (عمه جون اعتماد به نفسیان) این حرص خوردن تو عکس آخریت که تابلو به من رفتی آخه حرص خوردنت واسه چی فسقل پسرجون.... وایسا جمعه بشه بیام خونتون، خودم میام میخورمت با اون شیرین زبونی هایی که داری جیگمل جوووووونم..
مامان امیررضا
پاسخ
عزیزم واقعا پشت کار پسری به شما رفته...سماجتش در بدست اوردن وسایل...
مامانی باذوق
7 آذر 92 10:09
سلام به گل پسری و مامانی مهربونش چطورید خوبید؟؟ الهی ناززززززززززززززززززززی چه بامزززززززززززززززززه رفته توی جا برنجی چیکار ؟؟؟ راستی گل پسری از عمه جونت خبررررررررری نیست ؟؟ دلمون براش تنگیده این عمه جونیت کجاست/
مامان امیررضا
پاسخ
سلام به دوست جون گرام...الحمدلله از خبر گرفتن دوستان....عمه جون هم خوبه....ایشالله به زودی دوباره میاد....
مامان محمد پارسا
7 آذر 92 21:33
شیطونید شما نی نی ها چه میشه کرد؟
مامان امیررضا
پاسخ
شیطونا....شیطون....
مامان امیررضا
8 آذر 92 1:27
عزیز دلم ماشالله وروجکی شدی برا خودت نزاری یوقت مامانی استراحت کنه تا می تونی خستش کنی
مامان امیررضا
پاسخ
بله کلی شیطون بلا شده پسر ناز.....از خستگی چی بگم....
مادر منتظر
8 آذر 92 14:24
سلام مامانی امیر رضا کوچولوی شیطون چه عکسهای جالبی از امیر رضا گرفتی به خصوص توی ظرف برنج عمه جون. کلی خندیدم . خیلی پسر زبر و زرنگی هستی کوچولو شما. راستی دوست گلم من با اجازت از عکسهای محرم امیر رضا برداشتم برای یه پست که شامل عکس بچه توی محرمه , البته اگه اجازه میدی استفاده کنم؟ بهم خبر بده به زودی. مراقب خودتون باشین. راستی امیررضا جون 15 ماهگیت مبارکککککک
مامان امیررضا
پاسخ
سلام عزیزم...هیچ اشکالی نداره....شما هم مراقب خودت و نی نی تو راهی باش
مامان لي لي
9 آذر 92 16:21
سلام عزيزم ممنون كه پيشمون اومدين ..... بازم تشريف بيارين خوشحال ميشم.... لينك أتون ميكنم ببوس گل پسر كنجكاووو.... ميبينم كه نه به دبه ي برنج عمه جون رحم كرده نه به وسائل عمو جون و.....
مامان امیررضا
پاسخ
ممنون از اینکه به سر زدید....بازم بیاین..
مامان لي لي
9 آذر 92 16:22
برف پاك كن خاطرات بيهوده جان مي كند ، ياد تو اين سوي شيشه است . . ‎
مامان فاطمه
9 آذر 92 17:25
سلام مامانی.خوبین؟امان از این شیطونک ها!!!آخه تو سطل برنج چی می خوای خاله؟وسایل عموجون رو هم که حسابی بهم ریختی!! مامانی خدا قوت!
مامان امیررضا
پاسخ
ممنون عزیزم...همچنین خدا قوت به شما
مامان محمدصالح جون
9 آذر 92 18:45
واقعا از این همه کنجکاوی چی میخواین یه کمی هم به فکر ما ،مامانا باشین
فاطمه مامان امیرعلی
12 آذر 92 8:11
آفرین به این همه هوش گل پسر باریک الله
مامان امیررضا
پاسخ
ممنون خاله جون.....زیارت قبول.....
مامان لي لي
12 آذر 92 9:23
خصوصي🌺🌺🌺🌺
مامان لي لي
12 آذر 92 9:24
💐💐💐💐يادم رفته بود لينكتون كنم الان انجام دادم😘😘😘😘😘
مامان امیررضا
پاسخ
ممنون از لطفتون...
مامان لي لي
12 آذر 92 9:55
امتحان گواهینامه داشتم سرهنگ پرسيد:دورزدن كجاممنوعه؟گفتم توعالم رفاقت...لبخند زدوگفت:پياده شو قبولي...؛چون عاليه همديگرو دور نزنيم !
علامه كوچولو
12 آذر 92 12:16
نااااااااااااازييادم افتاد پسرك من هم سال قبل اين روزها دقيق اين كارها رو ميكردزمان چقدر زود ميگذره خدا براتون حفظش كنه
مامان امیررضا
پاسخ
ممنون عزیزم.....همچنین خدا اقا محمد باقر رو برا شما....
مامان محمدصالح جون
12 آذر 92 16:56
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید....
مامان طاها
15 آذر 92 15:25
همیشه سالم و بازیگوش باشی
خاله جون
15 آذر 92 21:49
الهی خاله فدات شه چقدر تو بامزه ای . دوستتتت دااااااااااااااااااارم دلم برات تنگ شده
مامان امیررضا
پاسخ
با حالی از خودتونه خاله جون.....ما اینیم دیگه