ثمره زندگیمون امیر رضا ثمره زندگیمون امیر رضا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

فرشته آسمونی

وقتی کوچولو بودم

1394/2/2 18:30
نویسنده : مامان امیررضا
689 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به امیررضا و دوستاي عزیز 

مامانی تازگی ها یه تکه کلامی پیدا کردی که خیلی با مزه ترت کرده ..... 

وقتی کوچولو بودم..... 

هر کاری که میخوای انجام بدی میگی مامانی من کوچولو بودم اینجوری انجامش می دادم.....

و ما در مقابل این حرف هات چاره جز یه دل سیر خندیدن نداریم آخه خیلی با مزه اینو تعریف میکنی.... و تازگی ها یه سری رفتار ها از خودت نشون ميدي که واقعا نمیدونم چی کار کنم ان شالله به زودی درباره این رفتارهات باید یه پست بزارم تا دوستاي عزیز کمکم کنن. 

دوستتتتتتتتتتتتتت دارم هوارتا

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان و بابایی دخمل بلا
2 اردیبهشت 94 23:49
سلام مامانی گل و مهربون علیرضا کوچولو خوشحالم که خوبید دوست من ... فدای خودت و کوچولوییات پسر شیرینم ....
فاطمه مامان امیرعلی و آیه
5 اردیبهشت 94 8:40
مامان زینب سلام خوبی ؟امیررضای گل خوبه چه جالب امیرعلی هم همین تکیه کلامش شده و من فکر میکردم به خاطر آیه هست دارن بزرگ میشن ماشالله مردی دارن برای خودشون میشن
مامان امیررضا
پاسخ
سلام خانومي واقعا فکر کنم به خاطر شرایط سنيشون باشه
مامان گلشن
8 اردیبهشت 94 8:55
قند عسل مگه الان چقدر بزرگتر شدی ..
مامان امیررضا
پاسخ
واقعا