ثمره زندگیمون امیر رضا ثمره زندگیمون امیر رضا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

فرشته آسمونی

م ا د ر

1394/1/20 18:28
نویسنده : مامان امیررضا
784 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

سرای احمد امروز رشک طور است                     زمین و آسمان غرق سرور است

نهد پا در جهان دخت محمد(ص)                        به راهش از جهان گلریز حور است

 

روز مادر رو اول به مادر و مادر شوهر عزیزم تبریک میگم ایشالله سال های سال سایشون بالای سرمون باشه

دوم این روز رو خدمت همه مادرهایی که فرزنداشون رفتن تا ما با ارامش این روزهای رو جشن بگیریم تبریک میگم 

وقتی چشم به جهان گشودم. قلب کوچکم مهربانی لبخند و نگاهت را که پر از صداقت و بی ریایی بود احساس کرد. دیدم زمانی را که با لبخندم لبخند زیبائی بر چهره خسته ات نشست و دنیایت سبز شدو با گریه ام دلت لرزید و طوفانی گشت. از همان لحظه فهمیدم که تنها در کنار این نگاه پرمهر و محبت است که احساس آرامش و خوشبختی خواهم کرد.....................ای مادر

وقتی هستی انگار همه دنیا با منه و پشتم از بودنت گرمه

مادر، مادر... نمی دانم معنای این واژه را در کجا جستجو کنم؟ در زلال اشک؟ بخشندگی خورشید؟ سرسبزی بهار؟ دلنشینی نگاه لیلی؟

ای بهتر از همه کلمات! ای خواستنی تر از عشق! دوست دارم خورشید را تقدیمت کنم و ستاره ها را بالای سرت بچینم و دستهای پینه بسته ات را در دستهایم بفشارم و در نگاه خسته و زیبایت گم شوم..

وقتی مادر شدم تازه متوجه شدم که مادر

مادر بودن سخت ترین و پرمشقت ترین کار دنیا است که تا آخر عمر هم بازنشستگی ندارد و تنها حقوقی که بابت آن طلب میکند اندکی عشق است،

مادر! درستایش دنیای پرمهرت ، ترانه ای از اخلاص خواهم سرود وگلدسته ای از مهر بر گردنت خواهم آویخت.

شکوه عشق را در زمزمه های مادرانه ات می یابم وانگیزه خلقت را از قلب پرمهرت می خوانم.

مادر، بوسه بر دستان خسته تو جانم را زنده می کند و دیدار تو عشق را در دلم به ارمغان می آورد.

ایمانم از دعای توست وخدایم را از زبان تو شناخته ام ، عبادت را تو به من آموخته ای ، مادر! ای الهه مهر.

تو گلی خوشبو از بهشت خدایی که گلخانه دلم از عطرتو سرشار است ، از تبار فاطمه ای وگویی وجود تو را با مهر فاطمه سرشته اند پس همیشه دعایم کن چراکه دعایت سرمایه فردای من است.

... مادرم ! به پاس آنچه به من داده ای ، به ستایش محبتهای بی اندازه ات ، و به وسعت همه خوبیهایت دوستت دارم

 

 

پسندها (5)

نظرات (4)

مامان گلشن
21 فروردین 94 15:41
سلام. میلاد بانوی دو عالم را به همه ی بانوان عزیز تبریک میگم......متن زیبایی بود
فاطمه مامان امیرعلی و آیه
25 فروردین 94 11:51
سلام مامان امیررضا روزتون مبارک حالتون خوبه چقدر دلم براتون تنگ شده بود ماشالله امیررضا خیلی بزرگ شده ماشالله
مامان امیررضا
پاسخ
سلام، ما هم دلمون براتون تنگ شده زودتر بیا وبلاگ بروز بکنین تا ما هم عکسای آیه جون و امیر علی عزیز رو ببينيم
مامان اهورا (نرگس)
27 فروردین 94 20:25
عزیزم روز مادر رو اول به تو و بعدم به مامان و مادرشوهرت تبریک میگم....
مامان امیررضا
پاسخ
ممنون عزیزم همچنین به شما تبریک ميگم
ĸoѕαr
4 اردیبهشت 94 10:19
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ پسر نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا
مامان امیررضا
پاسخ
حتما عزيزم