ثمره زندگیمون امیر رضا ثمره زندگیمون امیر رضا ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

فرشته آسمونی

جا مانده

1393/10/2 16:43
نویسنده : مامان امیررضا
703 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به امیررضای مامان و دوستای عزیز

ایام بر شما تسلیت

در سوگ نبی جهان سیه میپوشد                در سینه، داغ حسن می جوشد

از ماتم هشتمین امام معصوم                        هر شیعه ز درد، جام غم مینوشد

آقا جان دلم گرفته.....خیلی هواتو کرده.....

هوای اون حیاط و صحن و سرات.......

حرم پر از نور و صفات......

جایی که وقتی توش قدم میزنی هیچ غمی تو دلت جا نداره و دلت نمیخواد هیچ وقت از اونجا بیای بیرون.....

جایی که آرامششی داره وصف ناپذیر.....

امسال من و امیررضا جا موندیم..................

جاموندیم از سفر به مشهدالرضا....

دلم بعد اربعین و نرفتن به کربلا به مشهدالرضا خوش بود....فکر میکردم امسال هم مثل چند سال قبل قسمتمون میشه بریم به پابوس آقامون و ولی نعمتمون...

ولی مثل اینکه آقا ما رو نطلبید و مرخصی سر کار جور نشد که برم.

خدایا سال 93 ما رو بدون زیارت اقا علی بن موسی الرضا قرار مده

الهی آمین

 

 

پسندها (5)

نظرات (6)

مامانی و بابایی دخمل بلا
2 دی 93 17:54
من هم دلممممممممممم حرم امام رضا رو میخوااااااااااد ... انشاالله به زودی برین زیارتشون دوست نازنینم .... برای من و همسرم و دخملم هم دعا کنین به زودی قسمتمون بشه و ما هم بریم ... بیش از 2 ساله آقا مارو نطلبیده ... خیلی دلم تنگ شده واسشون ...
مامان امیررضا
پاسخ
سلام....ایشالله خدا قسمت همه عاشقان حضرت به زودی زود بکنه
مــــامــــانی بـــــاذوق
3 دی 93 0:56
دل هوای حرمت رو کرده اقاجون.... انشالله به زودی زود زیارت حرمش نصیبتان شود
مامان امیررضا
پاسخ
ایشالله به زودی قسمت جمع سه تایتون بشه
مامان زکریا
6 دی 93 7:31
من كیستم گدای تو یا ثامن الحجج شرمنده عطای تو یا ثامن الحجج بالله نمی روم بر بیگانگان به عجز تا هستم آشنای تو یا ثامن الحجج ------------------------------------- ان شالله به همین زودی ها نصیبتون بشه زیارت آقا
مامان امیررضا
پاسخ
ممنون ایشالله قسمت همه آروزمندها بشه
مامان مهدیه
6 دی 93 21:50
ایشالا هرچه زودتر عازم میشین
مامان امیررضا
پاسخ
ایشالله به امید خدا
❈ کوثر❈
12 دی 93 11:20
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان امیررضا
پاسخ
سلام بهتون سر میزنم
مامان گلشن
17 دی 93 19:46
اسم امام رضا که میاد اشکم سرازیر میشه ...دعای خوبی بود ...من برای شما دعا میکنم..شما هم برای من دعا کنید که بریم زیارت امام مهربانیها
مامان امیررضا
پاسخ
ان شا الله